Webáruház marketing

Megsokszorozzuk látogatói és vevői számát!

webshop-penzEgy webáruház csak akkor lesz sikeres, ha folyamatos marketinggel támogatjuk. Ma már minden területen óriási verseny van, és nem elég létrehozni online üzletünket, ami majd magától hozza a vásárlókat. Szép is lenne!

Ahhoz, hogy egy webshop nyereséges legyen, a lehető legtöbb látogatót kell odavonzani. Persze az sem mindegy, hogy milyen látogatók ezek. Lehetőleg minél nagyobb arányban legyenek olyanok, akik vásárlási szándékkal érkeznek webáruházunkba.

Honnan szerezhetünk vásárlásra hajlandó minőségi látogatókat?

Google és más internetes keresők – organikus forgalom

Hazánkban a Google magasan piacvezető, a kisebb keresők (Bing, Yahoo, Ask stb.) szerepe szinte elhanyagolható. A Google-ből érkező látogatószám maximalizálásához profi keresőoptimalizálás kell.

Ez abból áll, hogy felmérjük a vásárlók által indított keresési trendeket, és ahhoz igazítjuk az oldal tartalmát, illetve még sok egyéb dolog tartozik ide a minőségi külső linkek szerzésétől a képek optimalizálásáig.

A folyamatosan növekvő keresőforgalom egyik legfontosabb feltétele a látogatók számára érdekes és értékes tartalom. Egy tapasztalt, naprakész szövegíró minden webáruház számára aranyat ér.

Webshop keresőoptimalizálás és szövegírás a jobb kulcsszópozíciókért – kérjen árajánlatot >>

Google hirdetések – Adwords

Ha még viszonylag friss a webáruház, valószínűleg nincs túl magas organikus forgalma. Ahhoz azért idő kell, és folyamatosan gyarapodó hasznos tartalom.

Ha már az árukészlet fel van töltve, érdemes hirdetni az “organikus” találatok fölött, hogy azonnal vásárlókat csábítsunk boltunkba. A Google Adwords hirdetések a képen látható módon jelennek meg a felhasználók képernyőjén (piros keretben).

adwords-hirdetes

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha az érdeklődő elindít egy keresést, amely tartalmaz olyan kulcsszót, amire be van állítva az általunk feladott hirdetés, akkor meg fog neki jelenni. Természetesen nagyon nem mindegy, hogy milyen pozícióban.

Az Adwords-ben lehetőségünk van olyan látogatókat is megcélozni, akik már jártak a webshopban, de még nem vásároltak. Ez az Adwords remarketing.

Az Adwords hirdetések – megfelelő optimalizációval – megbízhatóan működnek és stabil bevételt hoznak.

Adwords hirdetések beállítása, gazdaságos működtetése – kérjen árajánlatot >>

Facebook marketing

facebook-marketing

 

 

 

 

 

 

 

 

Közösségi oldalak terén egyelőre csak a Facebookal számolhatunk, itt viszont remek célzási lehetőségekkel szűkíthetjük az elérhető célközönséget. Egy jó facebookos hirdetés potenciális vásárlókat és további követőket hoz webáruházába.

Facebook oldalak kezelése, facebookos hirdetések optimalizálása – kérjen árajánlatot >>

Hírlevél marketing

Úgy is mondhatnánk: rendszeres kommunikáció a leendő és visszatérő vásárlókkal. A látogatóknak csak egy kis része céltudatos vásárló. Egy jó hírlevélstratégiával növelhetjük a bizalmat, az elköteleződést, és hetente egy-egy hasznos tartalmat is közvetítő hírlevéllel fenntarthatjuk érdeklődését. Ha ügyesen csináljuk, a hírlevél lehet a legerősebb marketingeszközünk.

Vásárlásra ösztönző hírlevélkampányok készítése, hírlevélküldés – kérjen árajánlatot >>

 

A közelmúlt sikertörténete

A komplex online marketingünk vitte sikerre az alább bemutatott webáruházat.

A Multipraktika ajándék webshop Google-ből jövő bevétele egy év alatt megnégyszereződött. Megsokszoroztuk a látogatószámot, különös tekintettel a Google-ből érkezőkre. Itt látható a grafikon (Forrás: Google Analytics):

Webáruház forgalomnövelés

Az Egészségmarket webáruház eredményei is beszédesek. A keresőből érkező bevétel háromszorosára nőtt, a Google-forgalom pedig havi szinten ugyancsak megháromszorozódott. (Forrás: Google Analytics)

Google forgalom-növelés

És ez még csak a Google forgalom! Nem említettük a hírlevélkampányaink és az Adwords tanácsadásunk hatását! De ezt csak ajánlatkérést után.

Kérjen árajánlatot, és egy napon belül válaszolunk!

Név (kötelező)

Email cím (kötelező)

Tárgy

Üzenet

A hatékonyság titka: Munkamegosztás!



Csapatunk tagjai:


Rutinos újságírók

Marketing szakemberek

SEO+Adwords szakértők

Hírlevél specialisták

Google Plus