Új Panda-frissítés: előnyben a minőségi tartalmat kínáló kisebb oldalak

A Google 2014. szeptember 25-én jelentette be, hogy ismét elkezdte lefuttatni a weboldaltartalmak minőségét vizsgáló Panda algoritmust. Nem ez az első Panda update, egész pontosan  – a kisebbeket is beleszámolva – már a 27. frissítésnél tartunk.

Mint minden algoritmus-frissítés, ez is csak a találati listák egy részét érinti. A keresőóriás szerint a mostani, 4.1-es sorszámot kapó Panda a Google-helyezések 3-5 százalékára lehet befolyással.

Kik jöhetnek ebből ki jól?

A Google szerint a legfrissebb Panda update még tökéletesebb (naná) az előzőeknél, és olyan kisebb, vagy közepes méretű, ellenben kiváló minőségű tartalmú oldalak profitálhatnak belőle, melyek eddig a méretük miatt hátrébb voltak a rangsorban.

Jó hír ez azok számára, akik tematikus oldalakat üzemeltetnek, és nap mint nap lelkesen írják rá az egyedi cikkeket. Sok esetben ugyanis a minőségi tartalmat előállító kisebb oldalak indokolatlanul hátrányt szenvedtek a rangsorolásnál, kikaparva a gesztenyét a nagy hírportálok számára.

Mit kell tennünk, hogy ne kelljen rettegnünk a Pandától?

Minden weboldaltulajdonos rémálma, hogy a Google hátrasorolja nehezen megszerzett kulcsszópozícióit. A Panda büntetését viszonylag egyszerű kivédeni: értékes, egyedi tartalmat kell előállítani.

Minőségi cikkeket szeretne oldalára? Bízza ránk!

Név (kötelező)

Email cím (kötelező)

Tárgy

Üzenet

Kategória: Keresőoptimalizálás

A hatékonyság titka: Munkamegosztás!



Csapatunk tagjai:


Rutinos újságírók

Marketing szakemberek

SEO+Adwords szakértők

Hírlevél specialisták

Google Plus