Panda 4.0 – új Google algoritmus frissítés

Pár napja már észlelhettünk némi változást az organikus forgalom terén, és most megtörtént a hivatalos bejelentés is. Matt Cutts, a Google webspam elleni osztályának igazgatója twitteres profilján közölte a hírt:

Google Panda 4.0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Panda névre keresztelt algoritmus 2011. február 24-én futott le először, és azóta szinte havonta okozott kisebb-nagyobb változásokat a találati listán. A 4.0-ás frissítés egy nagyobb horderejű esemény, melynek drasztikusabb következményei lehetnek, ha az algoritmus úgy ítéli meg, hogy az adott oldalon nem eléggé minőségi a tartalom.

A Google közlése szerint különböző nyelveken más-más volumenű lehet a találati listák átrendeződése. Az angol nyelvű oldalak esetében ez 7,5 százalék körül mozoghat.

Ha hátrányosan érintett a Panda

Ha azt látod, hogy weboldalad organikus forgalma visszaesett, és mindez egybeesik a Panda lefutásával, valószínűleg a Google nem találta elég értékesnek a tartalmadat. Érdemes egy kicsit “rágyúrni” a kontentre, de mindig tartsd szem előtt az unalomig ismételt szabályt: a minőség fontosabb, mint a mennyiség!

Hogyan állítható elő értékes tartalom? Segítünk elméletben és gyakorlatban is!

Ajánlatkérés

Kategória: Keresőoptimalizálás Címke: , ,

A hatékonyság titka: Munkamegosztás!



Csapatunk tagjai:


Rutinos újságírók

Marketing szakemberek

SEO+Adwords szakértők

Hírlevél specialisták

Google Plus