Szerezzünk vásárlókat Facebookon keresztül!

Eladás Facebookon keresztülA közösségi marketing lényege: határozd meg világosan azt a célcsoportot, akinek el akarsz adni valakit, majd célozz hajszálpontosan.

Magyarországon közösségi oldalak tekintetében a Facebook egyedül viszi a prímet. Jól látható, hogy ezen a közösségi oldalon a legaktívabb az élet, és persze nehezebb is elérni a potenciális vásárlót a szinte másodpercenként frissülő üzenőfalon keresztül. Ma már egy valamirevaló kisvállalkozás online marketingjének szerves részét képezi a Facebookon keresztül történő hirdetés.

Nem árt tudni, hogy az organikus (tehát nem fizetett) Facebook-bejegyzésekkel mindössze oldalunk követőinek 1-2 százalékát érhetjük el. Érthető ez, hiszen egy közösségi oldal mégiscsak a szórakozásról szól elsősorban, és nagy felhasználói elégedetlenség lenne, ha lépten-nyomon a reklámokat kapná a nép az arcába, a szomszéd kiscicás képeiről meg lemaradna.

Miért érdemes Facebookon keresztül hirdetni?

  • Alacsony árakon hirdethetünk (legalábbis egyelőre).
  • Remek célzási lehetőségek vannak, szűk csoportokat is elérhetünk.
  • Többféle hirdetéstípust használhatunk.
  • Részletesen elemezhetjük hirdetéseink teljesítményét.

 

A Facebook 2015 elején vezette be a hirdetések egyik legfontosabb mérőszámát, a relevancia pontszámot. Facebook relevancia pontszámEz egy 1-10-ig terjedő érték, és annál kedvezőbb lesz a hirdetés költsége, minél magasabb a szám. Nagyon fontos, hogy ne csak találomra hozzuk létre facebookos hirdetéseinket, hanem igyekezzünk megfelelni a relevancia-követelményeknek is.

Precíz célzással és jó minőségű hirdetésekkel meglepően jó eredményeket érhetünk el. Szeretné Ön is kipróbálni? Kérjen árajánlatot, és még aznap válaszolunk!

Név (kötelező)

Email cím (kötelező)

Tárgy

Üzenet

 

 

Kategória: Közösségi média Címke: ,

A hatékonyság titka: Munkamegosztás!



Csapatunk tagjai:


Rutinos újságírók

Marketing szakemberek

SEO+Adwords szakértők

Hírlevél specialisták

Google Plus