Hogyan rangsorol a Google, ha nincs számottevő mennyiségű backlink a tartalomra?

Matt CuttsBár a Google nem készül a Yandexhez hasonló drasztikus lépést tenni (az orosz kereső több kategóriában már egyáltalán nem veszi figyelembe rangsorolásnál a backlinkeket), az utóbbi években érezhetően csökkent az oldalra mutató hivatkozások jelentősége. Bizonyára mindenki tud olyan példát mutatni, ahol egyes keresőkifejezésekre olyan oldalak előzik meg a (látszólag) erős backlinkprofillal rendelkezőket, melyekre nem, vagy csak alig mutat néhány külső hivatkozás.

Milyen tényezőket vesz ilyenkor figyelembe a Google? Erre a kérdésre adott választ Matt Cutts, a keresőóriás webspam elleni osztályának igazgatója.

“Menjünk vissza néhány évet az időben addig, amikor még nem létezett a Google. Ebben az időszakban az internetes keresők backlinkek figyelembe vétele nélkül, az oldal szavainak vizsgálatával döntöttek a rangsorolásról. Linkek nélkül a Google számára a tartalom minősége lesz elsődleges fontosságú, ami persze nem mindig garantálja a jó pozíciót, hiszen a versenybe még számos egyéb faktor is beleszólhat.”

Kategória: Keresőoptimalizálás

A hatékonyság titka: Munkamegosztás!



Csapatunk tagjai:


Rutinos újságírók

Marketing szakemberek

SEO+Adwords szakértők

Hírlevél specialisták

Google Plus