Valamennyi bejegyzés

A konverziókövetés beállítása

Ha szeretnéd tudni, hogy az Adwords-ön keresztüli vásárlások, feliratkozások honnan érkeznek, egyszerűen megoldhatod. Az Adwords kampányok, hirdetések teljesítményét csak úgy tudjuk pontosan mérni, ha beállítjuk a konverziókövetést. Maga a konverzió olyan cselekvést jelent, ami a weboldal célja is. Lehet ez

Kategória: Adwords Címke: ,

Adwords remarketing

A remarketing az Adwords érdeklődésen alapuló hirdetés funkciója. Egyszerűen fogalmazva arról szól, hogy akik már egyszer felkerestél weboldaladat, de nem történt konverzió (vásárlás, feliratkozás stb.), nagyobb eséllyel válnak a későbbiekben vásárlókká, feliratkozókká, hiszen érdeklődtek a terméked iránt, csak valahol megszakadt

Kategória: Adwords Címke: ,

Adwords – az első lépések

Az Adwords a Google hirdetési rendszere. Segítségével az organikus keresési találatok fölött és mellett hirdetéseket jeleníthetünk meg, így növelve weboldalunk forgalmát olyan látogatókkal, akik a lehető legpontosabb célzásnak köszönhetően valóban érdeklődnek az általunk kínált termék vagy tartalom iránt. A Google

Kategória: Adwords Címke: , ,

A hatékonyság titka: Munkamegosztás!



Csapatunk tagjai:


Rutinos újságírók

Marketing szakemberek

SEO+Adwords szakértők

Hírlevél specialisták

Google Plus