Adwords remarketing

Remarketing

A remarketing az Adwords érdeklődésen alapuló hirdetés funkciója. Egyszerűen fogalmazva arról szól, hogy akik már egyszer felkerestél weboldaladat, de nem történt konverzió (vásárlás, feliratkozás stb.), nagyobb eséllyel válnak a későbbiekben vásárlókká, feliratkozókká, hiszen érdeklődtek a terméked iránt, csak valahol megszakadt a konverziós folyamat.

Remarketing hirdetésekkel megcélozhatod a keresési és a Display hálózatot egyaránt, illetve, ha mobilalkalmazásokat reklámozol, elérhetsz vele olyan korábbi látogatókat, akik éppen más mobilalkalmazást használnak. Tapasztalataink azt mutatják, hogy a remarketing kampányok magasabb konverziós és megtérülési (ROI-Return To Investment) aránnyal bírnak.

 

Testreszabhatóságban világbajnok

Nincs még egy ilyen eszköz, amivel ilyen remekül tudjuk szegmentálni a korábbi látogatóinkat. Beállíthatod például, hogy milyen hirdetés jelenjen meg azoknak, akik még az áru kosárba tétele előtt hagyták el az oldalt, és külön hirdetést hozhatsz létre azok számára, akik a vásárlás kezdeti szakaszán bizonytalanodtak el.

A remarketing indítása

Először is szükség lesz egy remarketinglistára. Ez egy olyan cookie-gyűjtemény, amely felsorolja azokat az embereket, akik már meglátogatták a webhelyet. 

Kattints a bal alsó sarokban található “Megosztott könyvtár” menüpontra.

 

 

 

 

 

Ezután menj a “Közönségek” menüre, és máris létrehozhatod a remarketinglistákat. Ne felejtsd el elhelyezni az itt letölthető remarketing címkét weboldalad forráskódjában.

A remarketing listákat az alábbi sablonok alapján lehet létrehozni:

  • Egy oldal látogatói
  • Egy adott oldal látogatói, akik nem kerestek fel másik oldalt
  • Egy adott oldal látogatói, akik másik oldalt is felkerestek
  • Egy adott oldal látogatói adott dátumok között
  • Egy adott oldal címkével rendelkező látogatói
  • Egyéb, speciális szabályszerkesztővel létrehozott szabály alapján

Remarketing közönséglisták

Hozd létre a hirdetéseket, és indíthatod a kampányokat. Próbálj ki szöveges, képes és vizuális hirdetéskezelővel készített hirdetéseket is. Teszteld folyamatosan, hogy melyek teljesítenek jobban.

Kategória: Adwords Címke: ,

A hatékonyság titka: Munkamegosztás!



Csapatunk tagjai:


Rutinos újságírók

Marketing szakemberek

SEO+Adwords szakértők

Hírlevél specialisták

Google Plus